Szkolenie - Warszawa, 31.05.2010 r.
31 maja 2010 r. w siedzibie Ministerstwa Środowiska odbyło się spotkanie dotyczące poprawnego przygotowania wniosku o płatność oraz pełnej dokumentacji finansowej. Szkolenie przeznaczone było dla planistów regionalnych i pracowników pionu finansowo-księgowego, bezpośrednio zaangażowanych w realizację projektu w regionalnych dyrekcjach ochrony środowiska oraz pracowników parków narodowych odpowiedzialnych za przygotowanie wniosku o płatność.
Spotkanie zostało zorganizowane zgodnie z harmonogramem wdrażania projektu POIS.05.03.00-00-186/09 pn. "Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 na obszarze Polski".
Szkolenie poprowadzili przedstawiciele Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych (CKPŚ): Pani Magdalena Makles - Mierzejewska, Pan Paweł Stepnowski oraz Pan Wojciech Powierza.
Generalną Dyrekcję Ochrony Środowiska reprezentowali: Pan Tomasz Kielar, Dyrektor Biura Dyrektora Generalnego - w/z Dyrektor Generalny Urzędu, Pan Sławomir Kiszkurno - kierownik projektu i Pani Agnieszka Zajączkowska - asystent projektu.