Warszawa, 31.05.10 r.
31 maja 2010 r. przy u. Wawelskiej 52/54 w Warszawie odbyło się spotkanie dotyczące poprawnego przygotowania wniosku o płatność oraz pełnej dokumentacji finansowej. Szkolenie przeznaczone było dla planistów regionalnych i pracowników pionu finansowo-księgowego, bezpośrednio zaangażowanych w realizację projektu w regionalnych dyrekcjach ochrony środowiska oraz pracowników parków narodowych odpowiedzialnych za przygotowanie wniosku o płatność.
Spotkanie zostało zorganizowane zgodnie z harmonogramem wdrażania projektu "Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 na obszarze Polski".
Szkolenie poprowadzili przedstawiciele Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych: Magdalena Makles-Mierzejewska, Paweł Stepnowski oraz Wojciech Powierza.
Generalną Dyrekcję Ochrony Środowiska reprezentowali: Tomasz Kielar, Dyrektor Biura Dyrektora Generalnego - w/z Dyrektor Generalny Urzędu, Sławomir Kiszkurno - kierownik projektu i Agnieszka Zajączkowska - asystent projektu.